zondag 1 januari 2012

Eerste wedstrijd van het nieuwe jaar, en...we zoeken een nieuw lid voor ons Design Team

Om te beginnen wens ik iedereen een 


Ik hoop dat het voor iedereen een jaar vol liefde en geluk mag worden en we dat we allemaal nog heel veel mooie creaties zullen gaan maken!

Als we het toch over creaties hebben...hieronder kun je de inzendingen zien voor de wedstrijd van December met als thema "Tag"

Detje Krikke - van der Laan

Isabelle Kellner

Joyce Martens

De inzendingen die we hebben ontvangen zijn heel erg mooi, alleen zijn het er maar 3 zoals jullie kunnen zien. Ik kan er niets aan doen maar ik was toch een tikkeltje teleurgesteld dat deze wedstrijd blijkbaar niet zo leuk was...acht dan de komende wedstrijd maar extra leuk maken toch?

De winnaar van de December wedstrijd is Joyce Martens, zij krijgt onderstaande prijs toegestuurd. Omdat er maar 3 mensen hebben meegedaan krijgen de andere 2 dames ook een klein presentje toegestuurd.



De opdracht voor de wedstrijd van Januari is een kaart maken aan de hand van onderstaande sketch

De afmetingen mag je zelf bepalen, alleen de basiskaart moet 13.5 x 13.5 cm zijn, de rest bepaal je zelf...als het maar allemaal zo "ligt" als je ziet op de sketch hierboven EN de tekststempel MOET op de juiste plaats zitten. Het soort kaart bepaal je dus zelf, gebruik je creatieve fantasie en maak er weer iets moois van

Natuurlijk hoort bij een wedstrijd ook een prijs, en deze keer kun je het volgende winnen
De waardebon is 6 maanden geldig en vrij te besteden in de webshop!

Uiteraard hoop ik dat er deze keer weer veel mensen zullen meedoen aan de wedstrijd, want hoe meer inzendingen hoe leuker/spannender het wordt natuurlijk.

Je kunt een foto van je werkje mailen naar: info@luzifi.com, dit kun je doen t/m 31 Januari


**UITBREIDING DESIGN TEAM**

Op dit moment hebben we helaas nog maar 1 persoon (waar we wel heeel blij mee zijn) die kaartjes/voorbeelden maakt, en daar zouden we eigenlijk nog heel graag iemand bij willen hebben. Als DT lid krijg je van ons regelmatig een pakketje toegestuurd met spulletjes, dit kan papier zijn, decoratie, stempelafdrukje, etc. Deze spulletjes mag je allemaal houden want je gaat ze immers gebruiken voor onze "opdrachtjes"

Lijkt het jou leuk om regelmatig voor ons een "opdrachtje" te maken, stuur dan een foto van wat jij je mooiste creatie vindt naar: info@luzifi.com, schrijf er een korte motivatie bij waarom jij graag lid van het Design Team wil worden.

Je kunt dit doen t/m 8 Januari

Lieve groetjes,
Kim









5 opmerkingen:

  1. Leuke sketch! Ik heb een kaart naar je gemaild hoor.
    Groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb gemaild voor het dtplekje maar heb geen reactie of ontvangstbevestiging gekregen dus ik hoop dat het goed is gegaan, heb wat problemen met mail.... justscrapstuff@upcmail.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke blog!
    Ik ben volger geworden.
    En om een gokje te wagen, heb ik ook meteen een kaart naar jullie gemaild. :) (op de valreep)

    Lieve groetjes, Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke sketch heb je bedacht voor de nieuwe wedstrijd, Kim. Dank je wel hiervoor. Als het goed is heb je een mailtje met een foto van mijn uitwerking ervan ontvangen.

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Kim ik zit hier net te kijken heb je mijn mailtje met de kaart wel ontvangen?
    Ik had hier nog geen berichtje achter gelaten maar ik vind het leuk om ook een gokje te wagen en een mooie kaart te sturen inmiddels heb ik de kaart weggegeven groetjes van Joke Mulder

    BeantwoordenVerwijderen